Het verkeerde meisje

Jacqueline59 10 maart 2023

Als Amelie ontvoerd wordt en later bijkomt in een kelder vraagt ze zich af waarom ze ontvoerd is, vanwege losgeld omdat haar vader rijk is, of vanwege haar man Vince die gokschulden heeft en ze van hem wil scheiden, of hebben ze de verkeerde ontvoerd, is zij het verkeerde meisje?

Het verkeerde meisje van Angelique Haak bestaat uit 3 delen. Door de niet al te lange hoofdstukken leest het verhaal vlot en zit er gelijk vanaf het begin het tempo er goed in. De hoofdpersonages worden goed uitgelicht waardoor je ze goed leert kennen. Door verschillende plotwendingen wil je het boek snel uitlezen. Minpuntje is dat het niet echt spannend werd wat ik van een thriller wel verwacht. Wel een fijn verhaal om te lezen.

Meer recensies van Jacqueline59