boek vol spanning

Het boek ‘Koud’ is als standalone te lezen maar beter is dat je het vorige deel ‘Alleen‘ eerst leest zodat je beter weet wat hier voor is gebeurd en je het beter kunt volgen. Het boek ‘Koud’ is een boek vol spanning en dat zorgde ervoor dat ik het niet aan de kant wilde leggen. Ik wilde het snel uitlezen, om te weten hoe het in elkaar stak. Tegelijkertijd wilde ik er lang van kunnen genieten. Net als Pieter de Saegher in het boek beet ik me vast, hij in de zaak Oscar en Julie en ik in het boek. Er was geen tijd meer voor wat anders. Ik verveelde me dan ook geen moment. Aan het eind van het boek ‘Alleen’ bleef ik een sip gevoel over houden omdat het verhaal voor mij niet af was. Na het lezen van ‘Koud’ bleef er een tevreden, blij gevoel over. Het verhaal was nu voor mijn gevoel af. En ook nog met een verrassende wending, beter kon het voor mij niet.
Barbara heeft een heerlijke boeiende manier van schrijven wat gemakkelijk is te volgen zonder dat het woordgebruik simpel is. De Vlaamse uitdrukkingen en woorden die in het boek genoemd worden doen mij regelmatig glimlachen.

Meer recensies van JantsjeReadingCatMom