She did it again - Logisch ingewikkeld.

Jasmine-Liebrecht 14 januari 2022
She did it again. Agatha Christie, ook wel Koningin van de misdaad genoemd, weet mij weer te verbazen met het ingewikkelde, doch logisch klinkende plot. De personages zijn goed uitgewerkt, je kan perfect een beeld vormen. Extra leuk is de tekening van de stoelverdeling in het begin van het boek. Tijdens het lezen ben ik vaak terug gebladerd om te kijken of het technisch wel mogelijk was. Wie de 'juiste' positie had om de moord te plegen.
Er waren bijna geen delen die verveelden, wel frustreerden. Al was het positieve frustratie, als dat al een ding is.
Meerdere malen heb ik moeten zeggen, "verdomme Poirot, leg nu eindelijk eens je theorie op tafel".
Ondanks dat ik niet al het bewijs had dat Poirot presenteerde had ik toch de juiste dader weten te vinden.
Zeer aangenaam om te lezen en mijn volgende boek zal weer eentje van de Koningin van de misdaad zijn.

Meer recensies van Jasmine-Liebrecht