Ga mee op reis en ontdek hoe veelzijdig én uniek de liefde is!

Je@net 06 december 2022
Alle liefde van de hele wereld – Mac Barnett

'Wat is liefde?'
Mijn oma nam me in haar armen en zei:
'Daar heb ik geen antwoord op.
Als je de wijde wereld in trekt
zul je misschien een antwoord vinden.'
Maar is liefde een vis, een paard,
applaus of de maan?

Wat heb ik genoten van dit mooie prentenboek. Door de paginagrote prenten met daar tussendoor korte stukjes tekst in duidelijk formaat laat het verhaal zich prettig lezen. Sommige woorden zijn extra groot en dik gedrukt, wat ook het voorlezen aangenaam maakt.

De mooie, kleurrijke illustraties van Carson Ellis zijn eenvoudig, fris van kleur en geven het verhaal goed weer.

Dit prentenboek is een geschenk voor jong en oud om samen te praten over wat liefde is en hoe het kan dat het voor iedereen iets anders is. Dat zijn mooie, filosoferende gedachten voor groot en klein.

Ga mee op reis met de jongen en ontdek hoe veelzijdig en uniek de liefde is!

In al zijn eenvoud is dit een prachtig boek met een heel mooie boodschap, een perfect cadeau voor de komende feestdagen!

Meer recensies van Je@net