Moeilijk in te komen

02 februari 2017
Het voorproefje dat ik had gelezen schepte bij mij hoge verwachtingen, maar deze zijn uiteindelijk tegengevallen. Het was voor mij heel moeilijk om in het verhaal te komen.

Het begon erg verwarrend voor mij en daardoor had ik vanaf het begin af aan al moeite om mijn gedachten bij het verhaal te houden. D

Seb, 17 jaar en autistisch en is bevriend met Billy. Als Billy een ongeluk krijgt en in coma raakt, mag Seb haar niet bezoeken. Seb sluit zich steeds verder af van iedereen en leeft in zijn eigen wereld. De ouders van Seb besluiten om een geweer voor hem te kopen, zodat hij buiten gaat spelen met andere jongens en uit zijn eigen gecreƫerde wereld komt.

Al met al is het wel een mooi verhaal, maar ik vond het erg lastig om mijn aandacht erbij te houden en onderscheid te maken of iets echt was of een gedachte van iemand. Als dit anders was gedaan, had het boek zeker een hogere waardering van mij gekregen.

Meer recensies van