Spannende vrouwenthriller

Jessica 11 februari 2020
Hoe bestaat het dat ik nog niks van Anja Feliers gelezen heb ? Hoe is het mogelijk? Dat is wat ik mij nu afvraag. Wat een spannend boek ! Dit smaakt zeker naar meer.

Kathleen Verlinden, psychologe en docente van beroep. Dan weet je gewoon dat er gekke dingen gaan gebeuren. De kans is immers groot dat ze rare figuren behandeld. Die maar al te graag te ver gaan. Het is wachten tot je de verkeerde tegenkomt. Dat maakte dat ik deze reeks graag wilde gaan volgen.

Kathleen woont samen met haar dochter Julie. De 2 kunnen het heel erg goed met elkaar vinden. Julie is zo nu en dan ook bij haar vader. Tussen hun 3 loopt het contact super goed.

Dan treft Kathleen Matthias op een nogal vreemde wijze en alles gaat mis. De pijlen zijn meteen op hem gericht. Gaandeweg denk je te weten hoe de vork in de steel zit. Maar steeds weer kom je op een ander spoor terecht.

Anja weet dit op een geweldige manier in elkaar te zetten. Mijn ogen vlogen over de letters heen en moest mij menig keer achter de oren krabben.

Zoals ik al aangaf vind ik dit super in elkaar gezet. Moest maar weer ruimte gaan maken in mijn kast, er komt een nieuwe serie bij !

Meer recensies van Jessica