Een zomer vol belofte

Vorig jaar mocht ik Het huis aan het strand lezen van deze auteur en dat boek vond ik leuk, maar daar miste ik de connectie tussen de personages. Ik begon daarom stiekem een beetje sceptisch aan dit boek, maar…. Wat een heerlijk zomerse feelgood! Ik heb erg genoten van Meghan’s zoektocht naar zichzelf en het familiegeheim. De personages Tess, Toby & Rupert heb ik ook in mijn hart gesloten.

De schrijfstijl was wel weer even wennen, de zinsbouw vooral, maar dat duurde niet lang. Het verhaal is vlot, mysterieus, soms voorspelbaar, soms juist niet voorspelbaar en zit vol zomerse warmte en liefde.

En die cover(s)! Zijn ze niet prachtig?! De kleuren, de schelpen, de bloemen. Helemaal mooi en passen perfect bij de verhalen.

Dit boek zal de feelgood liefhebber een paar fijne leesuurtjes bezorgen!

Meer recensies van Jolien de Rooij-Tensen