Heerlijke combi

Joyce 02 maart 2024
Wie al een tijdje mijn recensies volgt, weet dat ik veel feelgood, romance en steamy-romance lees. En laat dit boek nou precies een perfecte combi zijn van alle aspecten waar ik van hou! Ik heb zo hard gelachen om dit boek, Olivia heeft echt hele goede humor verwerkt in dit boek.

De steamy gedeeltes waren een leuke toevoeging, maar zelfs zonder deze gedeelten was het boek nog perfect geweest. En ondanks dat ik nog geen enkel vorig boek uit deze reeks(en) gelezen heb, had ik het gevoel dat ik de personages allemaal al kende! Misschien kwam dat ook wel door de goede introductie die voorin dit boek staat, met daarbij ook de leuke opmerking dat je die niet moet lezen als je alle andere boeken uit de serie nog wilt lezen. Laat ik nou net koppig zijn en wel doorlezen. Het heeft er zelfs voor gezorgd dat de andere delen een prominentere plek hebben gekregen op mijn TBR.

Het leuke aan dit boek is, is dat het eigenlijk een verzameling is van vier verhalen. De perspectieven hierin wisselen tussen Luci en haar dochter Sophia. Beiden zijn een heel ander persoon en ik vind dat Olivia Lewis dit heel goed heeft verwerkt. Je hebt bijna het idee dat enkele delen door iemand anders zijn geschreven, zo goed zijn de stijlen aangepast op de hoofdpersoon.

Echt een goede tip, zelfs als het geen kerst is!

Meer recensies van Joyce