Op den duur gaat het vervelen

Juanita 10 juli 2023
Toen ik dit boek tegenkwam wou ik het als liefhebber van waargebeurde verhalen heel graag lezen. Het begint wel goed, maar op den duur is het iedere keer hetzelfde en vraag je je eigenlijk af hoe dom en naïef die vrouw kan zijn... Ik ergerde me op den duur echt wel aan het verhaal, telkens hetzelfde liedje, je kan je misschien een paar keer laten vangen, maar toch geen -tig keer! In mijn ogen is dit iets wat zelfrespect heet, jezelf en je kinderen niet voortdurend laten beledigen, maar blijkbaar is dit bij sommige mensen anders.
Behalve inhoudelijk dan is er anders niks over het boek aan te merken, het is goed en duidelijk geschreven, de cover sprak me ook wel aan, wekte nieuwsgierigheid.

Meer recensies van Juanita