Traag maar zeker

Juanita 26 juli 2023
Toen ik de oproep zag om dit boek te recenseren was ik onmiddellijk geïntrigeerd door de cover en de bijhorende tekst. Met grote verwachting ben ik in het boek begonnen want het klonk echt wel heel spannend. Misschien is het mede hierdoor dat ik een beetje ontgoocheld was, want het boek komt heel traag op gang waardoor het lang geduurd heeft voor ik het boek uit had. De eerste helft kon me moeilijk boeien en heb ik me een beetje moet doorworstelen. Naar mijn mening worden er iets te veel details en dingen die er niet toe doen beschreven. Eens over de helft beterde het wel en zat er meer vaart in. De verhaallijnen komen dan meer samen wat maakt dat het vlotter las en ik sneller het boek terug opnam.
De schrijfstijl daarentegen vond ik zeker wel goed en gemakkelijk te lezen. Ook qua originaliteit kan ik niks aanmerken, goed gevonden van de schrijver, online daten in een spannend jasje.
Al bij al dus een goed boek eens je over de helft bent.

Meer recensies van Juanita