Een favoriet bij mijn groep 3ers!

jufannesophie 13 augustus 2020
Als een beginnende lezer dit boek leest, is zijn/haar liefde voor boeken begonnen.
Wat een heerlijke, hilarische en smerige verhalen staan er in dit boek. En laten we eerlijk zijn, vieze verhalen vinden kinderen van 6/7 toch eigenlijk stiekem het allerleukst. Hoe leuk is het dan dat ze dit ook nog eens zelf kunnen lezen!
Dit boek bestaat uit meerdere verhalen, waaronder veel strips. Het zijn alleen maar woorden met 1 lettergreep, waardoor het voor de écht beginnende lezer goed te lezen is. Ook worden de verhalen ondersteund door heel veel illustraties, waardoor het verhaal nog meer gaat leven voor ze.

Heel heel heel vies boek is ook weer een boek uit de serie ‘Tijgerlezen’. De serie is ontwikkeld om kinderen weer zelf naar een boek te laten grijpen. Onderzoek wijst namelijk uit dat kinderen het gelukkigst leren lezen als ze zelf naar een boek grijpen.

Meer recensies van jufannesophie