Zo mooi!!

jufannesophie 28 maart 2022
Van dit boek moet ik even bijkomen. Bijkomen op een positieve manier, want het raakte me. Tot aan een traan over m'n wang toe.
Een waanzinnig mooi, liefdevol verhaal wat spanning en mysterie naar een nieuw level trekt.
Het is op een hele fijne manier geschreven. Je wordt heel soepel en sierlijk meegenomen in het verhaal. Ik kreeg het gevoel alsof ik dansend dit verhaal volgde. Zoiets heb ik nog niet eerder gehad bij een boek.
Het hele avontuur van Cato is zo bijzonder, soms ook zo pijnlijk, dat ik het gevoel kreeg dat ik haar wilde helpen. Maar de enige die haar kan helpen is zijzelf. De groei die ze daarvoor doormaakt is prachtig. Het geeft het boek ook op de juiste momenten wat verlichting, waardoor er ruimte is voor een grapje. Wel was ik aan het einde nog wat verward over bepaalde dingen. Het liet me nog even nadenken over wat ik nou eigenlijk had gelezen en door er met iemand over te praten vielen de laatste puzzelstukjes op z’n plaats. Dit geeft wel aan dat het boek voor de wat gevorderde lezers is.

Een parel die je gelezen moet hebben.

Meer recensies van jufannesophie