Heel tof!

jufannesophie 27 augustus 2020
Wat een ge-wel-dig boek! Avontuurlijk, mysterieus, grappig en bovenal heeeeel spannend! Ik ben gek op detective kinderboeken waarin veel verschillende problemen moeten worden opgelost. (Net zoals ‘Goudvisjongen’ van Lisa Thompson). Dit boek kan in hetzelfde rijtje, want jeetje wat gebeurt er een hoop. De spanning is geweldig opgebouwd en langzamerhand ga je doorkrijgen hoe het nu precies zit. Of toch niet?!

Ieder hoofdstuk begint met een opsomming van ‘Verdachte gebeurtenissen’ en ‘Personen om in de gaten te houden’. Dit is geschreven in een ander lettertype, waardoor het opvalt en uitnodigt om te lezen. Zo begin je, als je weer verder gaat in het boek, weer helemaal up to date.

Dit is een boek die ik echt ga aanraden aan m’n bovenbouw collega’s, want dit boek moet (voor)gelezen worden!

Meer recensies van jufannesophie