Geen thriller

Juul 10 december 2019
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik vind dit geen thriller! Verre van zelfs. Ik zou het eerder een roman met spannende elementen noemen. Afgezien van het begin duurt het best lang voor er iets van spanning komt in het boek. Dan ben je echt al bijna aan het einde.

Ook had ik in het begin moeite met de schrijfstijl. Er werd, in mijn ogen, nogal gerommeld met de tegenwoordige en de verleden tijd. Dat maakte dat ik moeite had om in het verhaal te komen. Later werd het trouwens wel beter en daardoor ook leesbaarder.

Ondanks mijn opmerkingen vond ik het wel een boeiend boek, dat lekker doorkabbelt. Ik wilde toch steeds maar doorlezen omdat ik wilde hoe het allemaal verder zou gaan. En wat er nou precies zou gaan escaleren. De plot was trouwens voor mij geen verrassing, dat had ik allang door.

Dit boek is een heruitgave van het eerste boek dat Sandra uitbracht. En dat kun je wel merken. Ik vind haar latere boeken echt beter. Maar dat maakt niet dat ik AZERTY een slecht boek vind. Zeker niet. Het is de moeite van het lezen echt wel waard omdat het verhaal je geboeid vastgekluisterd houdt. Mijn oordeel: OKE

Meer recensies van Juul