Meeslepend

Juul 28 februari 2020
Deel 1, Stockholm Confidential, heb ik niet gelezen. Ik was wel nieuwsgierig of ik daar iets van zou merken tijdens het lezen. Of ik essentiële informatie zou missen. Maar dat is mij alles meegevallen. Ik kon het verhaal goed volgen en zou dus willen zeggen dat het boek prima losstaand te lezen is.

Het wereldje waarin het verhaal zich afspeelt is origineel: de culinaire wereld. Zoals in veel banen is er ook hier sprake van haat en nijd. Althans, dat lijkt mij logisch. Hanna Lindberg heeft hier haar fantasie op losgelaten en wat volgt is een spannend verhaal vol geheime boodschappen, intriges, grote ego’s, moord en doodslag.

Ik heb mij prima vermaakt tijdens het lezen en werd helemaal meegesleept en zat net zo hard mee te puzzelen. Eigenlijk wordt de hele tijd je aandacht vastgehouden, waardoor het moeilijk is om het boek weg te leggen. Mijn oordeel: PRIMA

Meer recensies van Juul