Geweldig

Juul 08 januari 2020
Dit was mijn eerste boek van 2020 en wat voor één! Wat heb ik genoten van het lezen.

Ik heb al eerder boeken van Manda Scott gelezen, maar nadat ze even een andere weg was ingeslagen, was ze mij als lezer kwijt. Maar ze heeft me weer te pakken, en hoe!

Ik hou van haar schrijfstijl. Haar woordgebruik, haar zinsopbouw. Voor mij is dat echt genieten.

Daarnaast is het verhaal spannend, neemt je mee naar het Frans/ Britse verzet in de Tweede Wereldoorlog ( sowieso altijd een interessant onderwerp ) en naar de consequenties die sommige daden van vroeger in het heden hebben.

Op een geniale, onvoorspelbare, manier weet ze alle lijntjes zo samen te laten komen dat je verbaasd achterblijft. Tot op de laatste pagina aan toe.

Ik ben heel, heel enthousiast over dit boek en zou het iedereen willen aanraden! Mijn oordeel: GEWELDIG ( 5 sterren )

Meer recensies van Juul