Op en top Feelgood!

Wat een mooi debuut heeft Mireille Versteeg geschreven zeg! De afgelopen dagen heb ik naar dit verhaal geluisterd en wil Versteeg een compliment geven hoe ze dit verhaal heeft geschreven. Het is op en top Feelgood. Ook een compliment aan verteller, Leonoor Koster. Ze heeft het erg goed ingesproken. Haar intonatie is precies goed hoe ik denk dat Mireille het ook heeft bedoeld.

Als je start met het lezen of luisteren van Binnen de lijntjes, dan wil je pas stoppen wanneer het uit is. Je vliegt door dit vlot geschreven verhaal waarvan ik enorm heb gesmuld, en heb op meerdere momenten buiten hardop moeten lachen. Er was herkenning, liefde, drama en spanning. Ik hou hiervan.

Meer recensies van Karin van der Lee