Heerlijke feelgood!

Kappers Lara en Boyd gaan hun droom waarmaken, ze starten een eigen kapsalon en dat vinden ze zo leuk maar ook erg spannend.
De vriendschap tussen Lara en Boyd bracht mij een glimlach op mijn gezicht, maar ook bij de warme broer zus verhouding met Mick. Lara zal er altijd voor hem zijn, en ik voelde de liefde voor haar broer.

Wanneer Lara Thijs, de eigenaar van fietshandel Spaak, bijna voor de tweede keer voor zijn sokken fietst, stelt ze zich ook maar gelijk aan hem voor en je voelt de aantrekkingskracht tussen deze twee.

Heel mooi om een toeschouwer te mogen zijn van het ontstaan van iets moois tussen de Lara en Thijs.

Wanneer Thijs zijn broer Bas nodig heeft dan is hij daar. Bas weet precies op welke momenten dat is. Hij wilt zijn broer dat zetje geven om weer echt te gaan leven en mooie uitdagingen aan te gaan.

Stuk voor stuk is iedere personage mooi uitgewerkt en allemaal, behalve de eigenaar van kapsalon Do or Dye, heb ik in mijn hart gesloten. Dit komt dat je met ieder van hen een band krijgt, ik vind ze lief, grappig, ondeugend, sterk en vol liefde.

Ik heb, ondanks de serieuze onderwerpen met bepaalde personages, dit verhaal met een glimlach op mijn gezicht gelezen, werd verrast door de plotselinge plottwist en was zo benieuwd wat daarna zou gebeuren.

De zin, ‘Dweil me op en hang me over de waslijn’ en nog meer hilarische zinnen vond ik om te gieren. Heerlijk deze humor van de auteur.

Mienke Fijen heeft met ‘Geknipt voor elkaar’ weer een mooi verhaal neergezet, ze heeft dit verhaal vol humor en romantiek met haar warme, vlotte en beeldende schrijfstijl mooi neergezet.
Dit boek wil je daarom het liefst in een keer uitlezen, dus zorg dat je de tijd hebt zodat je dit ook kan doen.

Dank aan Zomer & Keuning voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van Karin van der Lee