Op en top Feelgood!

Van Uitgeverij LS Amsterdam mocht ik het nieuwste boek van Jill Mansell lezen en hieronder lezen jullie mijn ervaringen.
Dank aan de uitgeverij voor het recensie-exemplaar.

Een dag om nooit te vergeten - Jill Mansell

Het verhaal,
Het verhaal gaat over de drie hoofdpersonages, Freya, Ruby en Lottie, en hun families en liefdes. Hoewel deze vrouwen hun eigen verhalen te vertellen hadden, begint het boek met hen die allemaal op de een of andere manier met een bruiloft verbonden zijn.

Op een bruiloft die niet volgens plan verloopt, maken wij kennis met de toekomstige bruid Freya, Lottie die uitgenodigd is op de bruiloft van Cameron en Freya en met Ruby doordat haar man, Dominee Peter, het huwelijk zal inzegenen.

Lottie hoort achterin de kerk een zeer bekende stem. Het is de stem van Max, ze kijkt om en na twee keer kijken ontmoeten hun ogen elkaar weer na vijftien jaar. Hun laatste kus was de beste uit Lottie's leven. Ze stonden aan de vooravond van een prachtig liefdesverhaal. Toen gebeurde er iets schokkends dat hen uit elkaar dreef. Nu is hij hier, natuurlijk knap als altijd, en hij plaagt Lottie weer als vanouds – en die tintelende elektrische aantrekkingskracht is meteen terug. Lottie kan het niet uitstaan. Bovendien is Max buiten bereik.

Ruby heeft haar man Peter altijd gesteund, maar wanneer ze de waarheid over hem ontdekt is ze zo verontwaardigd en vol ongeloof dat ze een heel impulsieve beslissing neemt, zonder aan de gevolgen te denken. En niets zal ooit nog hetzelfde zijn… Zal dé bruiloft van het jaar nog plaatsvinden?

Mijn ervaringen,
Een dag om nooit te vergeten vond ik een geweldig verhaal, het was zo leuk en ik hield vooral van de wendingen die erin voorkwamen. Het is perfect voor lezers die van romantiek en van verweven verhaallijnen, hilarische en echte personages houden.

Net als de vorige boeken van Mansell was dit ook weer een geweldig, hartverwarmend, luchtig geschreven verhaal. Een verhaal vol emotie, liefde, humor, drama, mooie vriendschappen en romantiek. Toen ik begon te lezen aan dit verhaal kwam er een heerlijk gevoel over mij heen, had zin om verder te lezen en vond het lastig het boek weg te leggen.

Hou je van feelgood dan is dit boek, met deze fleurige vrolijkmakende cover, een dikke aanrader om te gaan lezen.

Meer recensies van Karin van der Lee