Perfect voor nieuwe lezers

Warrior Cats. Wie kent deze boekenserie nu niet? Ik heb al vaak mensen horen zeggen: 'Ik wil wel Warrior Cats lezen, maar waar begin ik?' Dit boek is daar geschikt voor. Hier een daar zit er wel eens een spoiler in, maar als je de serie daadwerkelijk wil gaan lezen is dat toch te veel om te onthouden. Je krijgt in het boek ook niet de belangrijkste dingen uit het verhaal voorgeschoteld. Als nieuwe lezer is het mogelijk je met dit boek voldoende voorkennis op te doen. Al is het nog altijd het meest aan te raden om te beginnen bij serie 1 boek 1.
Maar ook voor lezers van Warrior Cats is dit boek een aanrader! Het bevat nog niet eerder gepubliceerde teksten van Erin Hunter en de bijbehorende tekeningen en kaarten zijn verhelderend en mooi. Dit boek is een mooie aanvulling van de serie en wat mij betreft zeker niet overbodig!

Meer recensies van Katrien De Brabanter