Pageturner!

Kim 04 augustus 2014

Trouweloos is na Genesis pas het tweede boek van Karin Slaughter dat ik heb gelezen. Er zijn dus nog vele boeken te gaan en die ben ik ook weer van plan om te gaan lezen. Het feit dat het eigenlijk een soort van opvolgende delen zijn is niet storend. Alleen met de verhaallijn van Sara is het af en toe wat verwarrend. Maar de verhalen op zich zijn goed los te lezen. En bovendien heel erg spannend. Trouweloos is weer een heerlijke pageturner. De verschillende onderwerpen, zoals godsdienst en mishandeling maken ook dat het ook inhoudelijk nog wat wordt. In dit boek vond ik trouwens wel, dat er heel erg op het persoonlijke leven van Sara en Jeffrey ingezoomd wordt en weinig op de moord. Maar dat is meer een kleinigheidje.

Meer recensies van Kim