Brenna is echt mijn favoriete personage uit de boeken van Elle Kennedy

Kimberly 03 september 2020
Het eerste boek wat ik van Elle Kennedy las was: De jacht. Dit boek vond ik wel leuk, maar niet geweldig. Omdat ik toch wel benieuwd was naar de rest van haar boeken heb ik ook de off-campus serie gelezen. Die boeken vond ik wel echt super. Toen Het geheim uit kwam, heb ik dus ook gelijk besloten dat ik deze wilde lezen.

Het geheim gaat over Brenna Jensen, zij is de dochter van de ijshockeycoach van Briar. Brenna wil heel graag een stageplaats bemachtigen, maar daar heeft ze de hulp van Jake Connelly voor nodig. Hoe meer ze met elkaar omgaan, hoe meer ze aan hem gehecht raakt. Hij is niet alleen superknap, maar ook een speler van de aardsrivaal van Briar. Wat zouden haar vrienden en haar vader ervan vinden als ze iets begon met Jake?

Meteen toen ik begon met lezen wist ik al dat ik dit boek het allerleukste boek van Elle Kennedy zou vinden. Niet alleen is het verhaal aantrekkelijk, ook is Brenna een heel erg leuk en stoer personage. Je leest ook meer over haar verleden, waardoor je nog meer respect voor haar krijgt. Brenna is echt mijn favoriete personage uit de boeken van Elle Kennedy.

Het verhaal is eigenlijk een standaard verboden liefde verhaal, maar toch had dit boek iets waardoor het toch interessant bleef. Brenna heeft het lastig met een stageplaats vinden bij een sport kanaal, de baas vind namelijk dat die plaats alleen weggelegd is voor een jongen. Ik vond het heel interessant om te lezen hoe Brenna hiermee omging.

Zoals ik al gewend was van Elle Kennedy is ook in Het geheim het perspectief wisselend, je leest vanuit zowel Brenna als Jake.
Sommige situaties in het boek waren een beetje voorspelbaar, maar gaandeweg het boek kwamen er ook echt onverwachte wendingen voor. Dit is wat ik een beetje mis in De jacht, daarom is voor mij Het geheim leuker dan De jacht.

Meer recensies van Kimberly