Gelukkig in Clover Cottage

Kimberly 07 april 2023
Een nieuwe feelgood van Christie Barlow, een nieuwere maar toch ook favoriete auteur voor mij. Van de eerste twee delen uit de ‘Love Heart Lane’-serie heb ik ontzettend genoten, ben je benieuwd naar wat ik vond van het derde deel? Lees dan hieronder verder!

Clover Cottage, dat moet het mooie schattige huisje zijn dat op deze weer geweldige cover pronkt! Ik kan niet stoppen met praten over de geweldige, zomerse en vrolijke covers van de boeken. Alleen al voor de covers zou je deze boeken in de kast moeten hebben staan. Echter zijn de verhalen ook nog eens heerlijk. Kortom, een fantastische combinatie voor een feelgood.

‘Gelukkig in Clover Cottage’ gaat over dierenarts Rory, die we in het tweede deel vooral leerden kennen, en Allie die fotograaf is. Rory en Allie zijn een leuk stel, echter lezen we hoe hun relatie op de proef komt te staan door een carrièrekans voor Rory.

Als lezer was ik gelijk fan van Rory en Allie. Christie omschrijft de personages zo beeldend en sympathiek dat je er gewoon niet omheen kunt. Het leuke in deze feelgoodverhalen van Christie is dat er in elk verhaal wel iets vrijwel ongewoon, bijna onmogelijks voorkomt wat het verhaal totaal op zijn kop zet. Hierdoor is een verhaal nooit saai. Christie weet met de juiste dosis humor en romantiek er een echte feelgood van te maken om bij weg te dromen. Ben je nog op zoek naar een leuke feelgood? Zoek dan niet verder en begin in ‘Gelukkig in Clover Cottage’. Nog beter, lees alle drie de delen van de ‘Love Heart Lane’-serie en leer alle dorpsgenoten kennen. Ik kan in ieder geval niet wachten op deel vier!

‘Christie weet met de juiste dosis humor en romantiek er een echte feelgood van te maken om bij weg te dromen.’ – ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Kimberly