Breekpunt

Kimberly 10 december 2022
'Breekpunt’ het nieuwe boek en gelijk ook het eerste deel van een serie van de hand van Ryanne Veldkamp. Over dit verhaal mocht ik al eerder meedenken met Ryanne, het verhaal op zich was voor mij niet helemaal nieuw. Toch waren ook stukken voor mij nog nieuw in dit verhaal. Ben je benieuwd naar wat ik van het uiteindelijke boek vond? Lees dan hieronder verder!​​​​​​​​
​​​​​​​​
Wat een geweldig mooi maar ook gevoelig verhaal heeft Ryanne ook weer geschreven met ‘Breekpunt’. Onzekerheden, trauma’s maar ook liefde speelt een belangrijke rol in dit verhaal. Het is mooi om te lezen hoe Ryanne al deze thema’s tot een passend en mooi geheel weet te krijgen en je echt meeleeft met de personages.​​​​​​​​
​​​​​​​​
In ‘Breekpunt’ is er een personage waar ik altijd maar weer vrolijk van werd, dat is namelijk het zoontje van Josh, Dean. Wat een heerlijk kind is het toch. Die eerlijkheid, onwetendheid en liefde die hij overbrengt toverde steeds weer een lach op mijn gezicht. En niet alleen bij mij als lezer, maar volgens mij ook zeker bij Josh en Nikkie zelf.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Ryanne blijft haarzelf overtreffen met haar verhalen en ik kan dan ook niet wachten op de volgende boeken in deze serie. Een ding is zeker, Ryanne Veldkamp is zeker een van mijn favoriete auteurs en dat maakt ze met dit verhaal wederom waar!​​​​​​​​
​​​​​​​​
‘Een ding is zeker, Ryanne Veldkamp is zeker een van mijn favoriete auteurs en dat maakt ze met dit verhaal wederom waar!’ – ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️​​​​​​​​

Meer recensies van Kimberly