Duinafslag

Kimberly 19 november 2022
'Duinafslag' is het tweede verhaal van de hand van Ryanne Veldkamp. Ik kende Ryanne al van haar eerste boek, toen ze me vroeg of ik voor haar wilde proeflezen. Zo heb ik Ryanne, en het verhaal 'Duinafslag' nog beter leren kennen. Ben je benieuwd wat ik van dit verhaal vond? Lees dan hieronder verder.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Ryanne schrijft verhalen met diepgang, verhalen die blijven hangen en je laten nadenken. Ook in dit verhaal komen er weer belangrijke en ook emotionele thema's aan bod. De hoofdpersonages Finn en Esmee hebben het lang niet altijd makkelijk.​​​​​​​​
​​​​​​​​
In 'Duinafslag' maken we dus kennis met Finn en Esmee, vooral met Esmee had ik gelijk een klik. Niet alleen Esmee, maar ook zelf als lezer, leer je Finn steeds beter kennen. De opbouw van het verhaal is hierin heel belangrijk, en ook op deze fronten heeft Ryanne een goede keus gemaakt.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Het verhaal is geschreven met een bepaalde sfeer en 'echtheid' waardoor het ontzettend realistisch aanvoelt. Ook is het verhaal heel beeldend geschreven waardoor ik mij als lezer precies kon voorstellen hoe het er op Ameland aan toe gaat.​​​​​​​​
​​​​​​​​
'Duinafslag' is een verhaal over rouw en leven. Het verhaal blijft je bij, laat je nadenken en raakt je. Ik kan niet wachten om nog meer prachtige verhalen van Ryanne Veldkamp te mogen lezen.​​​​​​​​
​​​​​​​​
''Duinafslag' is een verhaal over rouw en leven. Het verhaal blijft je bij, laat je nadenken en raakt je.' - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️​​​​​​​​

Meer recensies van Kimberly