Langste. Kerst. OOIT.

Kimberly 19 november 2022
‘Langste. Kerst. OOIT.’ Is een boek waar ik al sinds het moment dat ik het zag, benieuwd naar was. Ik moet een beetje toegeven dat ik Lisette Jonkman al een hele tijd volg, maar dat een boek van haar lezen er nog niet van is gekomen. Met ‘Langste. Kerst. OOIT.’ Is hier een einde aan gekomen, en ik ben fan.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Ik begon dit boek te lezen, zonder dat ik de flaptekst ook maar had gelezen. Ik had dus voornamelijk humor en kerstsfeer verwacht.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Bij het lezen van dit verhaal kijk je mee naar kerst volgens de ogen van hoofdpersoon Noëlle. Noëlle is dan ook gelijk het personage waar je je als lezer het meest verbonden mee voelt.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Al vrij snel had ik door hoe dit verhaal in elkaar zat, en wat het uiteindelijke doel van het verhaal was. Echter is de weg daarnaartoe gevuld met humor, liefde en toch ook een heel klein beetje verdriet. Uiteindelijk is ‘Langste. Kerst. OOIT.’ Zeker een absolute aanrader voor onder de boom! Al zal ik dit jaar wel wat anders gaan slapen op eerste kerstdag en zeker even terugdenken aan Noëlle.​​​​​​​​
​​​​​​​​
'Uiteindelijk is 'Langste. Kerst. OOIT.' Zeker een absolute aanrader voor onder de boom!' - ⭐️⭐️⭐️⭐️​​​​​​​​

Meer recensies van Kimberly