Storm in een glas takkenthee

Kimberly 10 december 2022
LET OP: heb je ‘Zwarte koffie, macchiato en takkenthee’ nog niet gelezen? Deze recensie bevat spoilers over dit boek. Lees dus niet verder!​​​​​​​​
​​​​​​​​
Het langverwachte vervolg op ‘Zwarte koffie, macchiato en takkenthee’ en natuurlijk ook ‘Bagels en een bakkie troost’ kon ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan. Wil je weten wat ik van deze feelgood vond? Lees dan hieronder verder!​​​​​​​​
​​​​​​​​
In ‘Zwarte koffie, macchiato en takkenthee’ maken we al kennis met Sara en Stef. Het humoristische maar toch ook eerlijke verhaal gaat verder in deze feelgood.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Het verhaal, oftewel het leven van Sara is chaotisch, ingewikkeld, heftig maar zit ook vol met liefde. De personages zijn eerlijk en realistisch. Vooral om de kinderen moest ik in dit boek weer enorm lachen. Hun opmerkingen en acties zijn lief, hilarisch en soms zelfs een tikkeltje ondeugend. Zo ontzettend leuk om te lezen en zo leuk dat Jacodine deze acties zo op papier weet te zetten dat ze precies zo overkomen.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Ben je nog op zoek naar een leuke feelgood? De complete serie over deze leuke mensen is van harte aan te raden! Ik heb in ieder geval weer ontzettend genoten.​​​​​​​​
​​​​​​​​
'Ben je nog op zoek naar een leuke feelgood? De complete serie over deze leuke mensen is van harte aan te raden! Ik heb in ieder geval weer ontzettend genoten.' - ⭐️⭐️⭐️⭐️​​​​​​​​

Meer recensies van Kimberly