Een super origineel, bijzonder en leuk prentenboek

KimCoenen85 24 april 2024
Alleen al de keuze van dit boek vind ik bijzonder en origineel en wekt direct mijn nieuwsgierigheid en interesse. Ik ben erg benieuwd naar alle tips en inzichten die Gözde gaat delen in dit prentenboek. De cover vind ik erg uitnodigend en de subtiele structuren in de kleuren vind ik echt een prachtige toevoeging die ook echt past bij dit boek. Het vrolijke bijtje op de cover maakt het plaatje echt compleet.

Wil jij je kind inspireren om bewuster en duurzamer te leven? Dat kan gemakkelijk met dit inspirerende en leuke prentenboek van Gözde vol tips om kinderen te inspireren op eenvoudige wijze een duurzaam leven te leven. Het begint namelijk altijd met kleine daden. Doe jij ook mee? Dan helpen we samen de aarde.

Wat een super leuk, kleurrijk en inspirerend prentenboek is het geworden. Het is zonder twijfel een prentenboek dat je motiveert, vrolijk en enthousiast maakt om met kleine en eenvoudige dingen duurzamer en beter voor de aarde te zorgen.

Het boek begint met een inleiding over kriebelende beestjes, groen en de vraag of jij ook de aarde een handje wilt helpen. Mij weet het direct nieuwsgierig en enthousiast te maken naar de tips die gaan volgen.

Bij het prentenboek bevat iedere linkerpagina een tekst en uitleg over hoe jij eenvoudig en ook waarom jij de aarde een handje kan helpen. Op de rechterpagina is een sprankelende en eenvoudige prent te zien die ook door Gözde zelf gemaakt is. Het prentenboek bevat wel meer tekst dan de meeste prentenboeken, maar het is dan ook een bijzonder en origineel prentenboek dat ook net een tikkeltje anders is.

Mijn groene boek is een super origineel, bijzonder en leuk prentenboek, dat kinderen op simpele en eenvoudige wijze aanmoedigt om een stukje duurzamer en bewuster te gaan leven. Wil jij je kinderen spelenderwijs bewust maken van de impact die wij als mensen op de aarde, de dieren en het milieu hebben? Dan helpt dit prentenboek je zonder twijfel op erg leuke wijze op weg.

Meer recensies van KimCoenen85