Alles draait om Kerst

Kimisreading 08 december 2023
"Nadat je in je twintiger jaren de nodige mannen hebt gedumpt omdat ze niet in het perfecte plaatje pasten, 'er toch echt iets ontbrak' of omdat ze simpelweg toxic waren, begin je je af te vragen of het beeld dat je bijna je hele leven van de liefde hebt gehad wel klopt."

Hollie zit haar droom bijna werkelijkheid worden, haar baas gaat met pensioen en zij is de gedoodverfde opvolger voor de functie van eindredacteur voor de show Alles draait om liefde.
Maar dan verschijnt Olivier Wolfs op het toneel. Het zoontje van de grote mediamagnaat van Hillywood aast op háár functie.

Om te kunnen bepalen wie de baan uiteindelijk krijgt moeten ze het tegen elkaar opnemen. Allebei moeten ze een item opnemen voor dé kerstspecial van het jaar 'Alles draait om kerst'.
Let the best man/woman win!

"Natúúrlijk heeft hij ook een kuiltje in zijn wangen als hij lacht."

Wat onstaat is een heerlijk verhaal, met de nodige humeur en gênante gebeurtenissen.
Alles draait om kerst deed mij heel erg denken aan de film 'The Hating Game' en daar heb ik volop van genoten.

"Waarom zit er geen Ctrl + Z functie op het leven?"

De schrijfstijl van Iris is zo fijn! Ze weet als geen ander fantastische zinnen op papier te zetten die vaak een glimlach op mn gezicht zette.
Zowel Holly als Olivier zijn aansprekende personages en hoewel ik volledig team Holly ben, was ik stiekem toch ook wel voor Olivier aan het duimen.

Als je nog op zoek bent naar een leuk kerstverhaal, kan ik je absoluut Alles draait om kerst aanraden.
En het speelt zich ook nog eens af in de leukste stad van Nederland!

⭐⭐⭐⭐

Meer recensies van Kimisreading