Heerlijk herkenbare feel good roman!

kouk 30 augustus 2016
''Halsoverkop'' is het debuut van Aline van Wijnen, die de schrijfwedstijd van het blad ''Vriendin'' won met dit verhaal.
Uitgeverij ''Zomer & Keuning'' bracht het uit en onder andere ik mocht het lezen voor de Hebban leesclub!
Nicole van Klaveren is een echte boekenwurm, 32 en single, want tja geen enkele man van vlees en bloed kan tippen aan de fictionele droomman!
Totdat ze tijdens haar lunchauze een man buiten in de zon een boek ziet lezen, ze is gelijk ''halsoverkop'' verliefd op de boekenman!
Terwijl Nicole, de boekenman niet uit haar gedachten kan verbannen, hebben haar vriendinnen Lora & Krista zo hun eigen problemen...

''Halsoverkop'' is een feel good roman die heerlijk vlot weg leest en die herkenbaar is voor menig boekenwurm.
Leuk dat er veel namen van auteurs en titels van boeken voorbijkomen, sommige kende ik en had ik zelf ook gelezen en weer andere kende ik wel, maar ga ik nu zeker eens lezen!
Ergens aan het einde is er een gebeurtenis die naar mijn idee niet echt wat toevoegt en wat voor verwarring zorgt.
Desalniettemin is ''Halsoverkop'' een heerlijk boek voor de zomer met liefdesperikelen, veel boeken, vriendschap en een echte boekenman!

Meer recensies van kouk