Genoten!

Kristie Raaijmakers 10 oktober 2022 Auteur
Ik hou niet zo van katten. Ben er ook vreselijk allergisch voor. Sad but True! Maar betekent dat, dat ik ook niet van Katzwijm houd? Zeker niet! Ik heb ervan genoten.

Brenda heeft een hele fijne schrijfstijl, met leuke woordspelingen en hele leuke humor. Dat maakt het lezen van dit boek al vanaf de eerste bladzijde erg fijn. Didi maakt over het algemeen niet de meest verstandige keuzes en dat brengt haar steeds verder in een lastig parket. Soms zo erg dat je haar graag aan haar haren terug zou willen slepen uit een benarde situatie waar ze zich weer in dreigt te storten. Maar ik vind altijd: als je als lezer zoiets zou willen doen, dan zit je dus echt in het verhaal. En zit je er eenmaal in, dan wil je ook blijven lezen totdat je weet hoe het nu precies allemaal zit en hoe het gaat aflopen. Ik kwam er bijna te laat door op onze familiedag, want eerst móest dit boek uit. Dat is gelukt en ik heb ervan genoten. Alweer zo'n fijne feelgoodauteur in "ons" mooie HarperFirst fonds!

Meer recensies van Kristie Raaijmakers