Spannend op zoveel manieren

Kristie Raaijmakers 09 mei 2023 Auteur
Danielle Carson heeft opnieuw een pareltje geschreven. Wat een heerlijk boek is Onder Surveillance. Dit verhaal is spannend op zoveel manieren. Misdaad die je op het puntje van je stoel laat zitten is verweven met steamy scènes die een knetterende spanning veroorzaken.

Hoofdpersoon Keith kennen we natuurlijk nog uit het eerste deel van de New York's Finest serie Op Heterdaad en in dit boek leren we hem nog een stuk beter kennen. Hij is lief, beschermend, sexy en stoer. En dan is daar Ava, de vrouw van de burgemeester, die helemaal niet zo gelukkig is als dat jetset leventje het laat lijken.

Wanneer de twee elkaar voor het eerst ontmoeten is er direct een niet te ontkennen aantrekkingskracht, maar het is fout, want Ava is getrouwd. Naarmate ze elkaar tegen blijven komen, kunnen ze niet ontkennen dat er meer is tussen hen. Ava's echtgenoot is een machtig man en als hij ontdekt dat ze vreemdgaat, zou dat wel eens voor een gevaarlijke situatie kunnen zorgen. Hoe brengen Ava en Keith hun verboden liefde tot een goed einde?

Meer recensies van Kristie Raaijmakers