Heerlijk boek!

Kristie Raaijmakers 20 juli 2022 Auteur
Wat een heerlijk boek is dit. Spanning, sexy times en een heerlijke schrijfstijl; dit boek heeft het allemaal. Je waant je tijdens het lezen echt in New York. De plekken die beschreven zijn zie je voor je en de schrijfstijl is zo knap dat je sommige gesprekken, ook al zijn ze in het Nederlands geschreven, bijna in het Amerikaans kunt horen.
Het is heel leuk dat dit boek zowel vanuit vrouwelijk als mannelijk perspectief geschreven is. De hoofdstukken van Nick hebben ook echt een andere tone of voice dan die vanuit Violet, dus dat is heel knap gedaan. Behalve een heerlijke spanning die tussen de hoofpersonen suddert, is dit boek ook spannend vanwege een stalker. Het is allemaal heel knap uitgewerkt en komt heel mooi weer bij elkaar. We hebben er echt een nieuw feelgoodtalent bij. Ik ben er trots op om Danielle mijn collega te mogen noemen bij HarperFirst!

Meer recensies van Kristie Raaijmakers