Helen Grace op haar best!

Letterslezen (Suzanna) 02 september 2019
helen grace op haar best!! Dit keer speelt het verhaal zich heel ergens af dan Southampton , namelijk in de #holloway gevangenis te Londen (deze beruchte vrouwengevangenis bestond echt en is gesloten in 2016)
Hoewel het boek los te lezen is is het bij dit deel denk ik leuker als je ook het vorige deel hebt gelezen.
Terwijl Helen het heel zwaar heeft in de gevangenis, waar ze vast zit voor een drievoudige moord, proberen haar collega's de echte moordenaar te pakken te krijgen, Helen's neefje.
In de gevangenis hangt een nare agressieve sfeer en de brute moord op een gevange maakt alles alleen maar erger.
Helen zou Helen Grace niet zijn terug te vechten en uit te zoeken wie de gevangenismoordenaar is... Wederom een spannend geschreven boek.
Ik vind het knap hoe de schrijver na al zoveel delen de spanning erin kan houden, het zelfs beter wordt!!

Meer recensies van Letterslezen (Suzanna)