Nieuwe herinneringen

Lindsay Blockhuys 19 december 2023
Dit boek heeft mij geraakt. Al veel te lang stond dit boek ongelezen in mijn kast. Totaal onterecht zo blijkt nu. Wat heb ik spijt dat ik dit boek nog niet eerder heb gelezen. Of ik kan natuurlijk ook blij zijn dat je af en toe een pareltje ontdekt in je eigen boekenkast.

Roscoe Mulder sterft. Een multitalent. Acteur, zanger, boordevol nieuwe plannen en ideeën.

Dit boek wordt verteld vanuit het standpunt van zijn twee grootste fans. Zijn broer Rafael en zijn vriendin Livia. Beide geven ze kun kijk op het verleden, het heden en de toekomst. Want hoe moet dat nu als je broer/partner plots onverwacht komt te overlijden.

Ze zoeken en vinden steun bij elkaar. En ook in de talloze brieven die ze ontvangen van fans, vrienden en familie. Ook via die brieven leren ze Roscoe 'opnieuw' kennen. Want zelfs na je dood is het mogelijk om nieuwe herinneringen te maken.

Door dit boek sta je erbij stil wat er allemaal komt kijken bij de achterblijvers. Diegene die moeten doorgaan na je overlijden. Ook al komt Roscoe zelf niet aan het woord, dankzij de uitgebreide verhalen leer je hem toch kennen.

Dit boek is prachtig, ga het alsjeblieft lezen!

Meer recensies van Lindsay Blockhuys