Een onverwachte maar fijne kerst

Lindy Bolwijn 28 december 2019
Alleen al de omslag, een heerlijk winterse afbeelding, heeft me nieuwsgierig gemaakt.

December loopt voor Charlie niet helemaal zoals ze had gehoopt. Ze is na een lange relatie single en tot overmaat van ramp wordt haar woning getroffen door een gaslek. Om van de verwondingen te kunnen herstellen heeft Charlie haar moeder geregeld dat ze naar haar nicht Jez kan, die een hondenhotel runt. Honden zijn alleen niet de beste vrienden van Charlie en met twee knappe mannen die daar ten tonele verschijnen verloopt kerst ineens heel anders.

Ik had even tijd nodig om in het verhaal te raken maar daarna leest het boek vlot weg. Af en toe woorden die mij niet bekend waren maar wel passen in de schrijfstijl van het boek. Een heerlijke feelgood om te lezen in de decembermaand.

Meer recensies van Lindy Bolwijn