Leest heerlijk weg en smaakt naar meer

Liz DivaBooks 25 november 2019
Drie totaal andere verhalen maar allemaal met een meisje en een jongen die tot elkaar zijn aangetrokken. Elk verhaal staat een andere sport centraal wat het leuk en gevarieerd houd. Omdat het allemaal korte verhalen zijn van verschillende auteurs wisselen de schrijfstijlen wel maar dit is niet hinderlijk en ergens wel prettig. Het verhaal dat bij mij het meeste is blijven hangen na het lezen is toch wel “Zeg mijn naam” van Kim Mulder, dit kan komen omdat ik zelf ook gek ben op zwemmen.
Ik ben erg benieuwd naar het tweede deel in de Romance Scores! serie en hoop stiekem deze personages zich verder te zien ontwikkelen.

De rest van de recensie lees je hier:

Meer recensies van Liz DivaBooks