Leuk eerste deel, benieuwd hoe het verder gaat

Liz DivaBooks 07 april 2023
Mijn wereld, mijn hart is het eerste deel van de Waanzinnig verliefd serie. De hele serie is al uitgekomen als ebook en paperback dus je kan lekker binge lezen over Aurora en Krister.

Aurora is een jonge meid met een heel groot talent. Ze is de aanstormende hit sensatie van Zweden en voor een programma zijn zij en een aantal andere muzikanten van Zweden uitgenodigd om een zomer special te maken.

Krister is onderdeel van een band, waardoor hij vaak buiten de boot valt voor dit soort evenementen. Maar nu hij ook een solo cariere aan het opbouwen is, wordt ook hij gevraagd voor de zomer special. Onderweg naar de opname locatie met hotel en verblijf treft hij Aurora.

Er is meteen een klik tussen hen en al snel krijgt Krister een beeld van Aurora haar destructieve relatie. Naar mate ze meer me elkaar optrekken, ook voor opnames van clips, en daar buiten veel lol hebben komen ze steeds dichter tot elkaar.

Krister noemt Aurora ook steeds vaker liefkozend Roor. Langzaam maar zeker neemt ze Krister meer in vertrouwen, maar kan ze voor haar eigen geluk kiezen?

Het verhaal wordt eigenlijk alleen vanuit Krister zijn perspectief verteld, dit vind ik eigenlijk wel jammer. Want hierdoor weet je niet wat er bij Aurora allemaal in haar hoofd zit.

In sommige scenes krijg je een wat meer globale verteller waar je niet vanuit één persoon het ziet, maar het is wel voornamelijk Krister die de lezer mee neemt.

Bij dit deel moest ik even in het verhaal komen, toen ik er eenmaal in zat las die wel goed door, maar ergens mist er iets voor mijn gevoel. Ik hoop dat we in de vervolg delen van de Waanzinnig verliefd serie ook een stukje van Aurora te zien krijgen.

De aantrekkingskracht tussen Aurora en Krister spat echt van de bladzijdes af waardoor je wel ook als liefhebber van feelgood of romance helemaal goed zit met dit boek.

Ik ben benieuwd naar de rest van de serie hoe dit verder gaat, want het einde is vrij open, wat logisch is.

Lang Verhaal Kort

Een leuke romance van Lizzie van den Ham en Lyse Du Champ. Het is even inkomen voor mij maar eenmaal in het verhaal leest die goed weg. De romantiek spat van de pagina’s en het leuke nieuws, er zijn nog twee delen!

Meer recensies van Liz DivaBooks