Heerlijke feelgood met een emotioneel randje

Liz DivaBooks 07 april 2023
Sarah is bedrogen door haar beste vriend, haar soulmate, Sem.
Het is inmiddels 20 jaar later en nog, op sommige momenten achtervolgt haar verleden haar.

Tegenwoordig heeft Sarah een hazenwindhond die haar feilloos aan voelt en precies weet wat ze nodig heeft op dat moment. Het lieve beestje gaat dan ook overal mee naar toe.

Wanneer plotseling haar oude cello leraar weer voor haar neus staat, wordt Sarah weer geconfronteerd met haar verleden.
Is het mogelijk voor Sarah om met een beetje hulp het verleden te accepteren en het echt in het verleden te laten?
Of misschien zelfs echt gelukkig te worden?

Sandra J Paul kennen we natuurlijk al van eerdere feelgood verhalen zoals Sugar rush en Office candy. In dit boek is de schrijfstijl weer het zelfde, heerlijk soepel en vervoerend. Ze neemt de lezer mee in het leven van Sarah waarbij wat er precies is gebeurt tussen haar en Sem wordt onthuld.

De kleine, maar mooie ontwikkeling die Sarah in deze short read toch doormaakt vind ik goed uitgewerkt en heb dit boek soms een traantje weg moeten knipperen.

Lang Verhaal Kort

Een mooie feelgood van Sandra J Paul haar hand waarin we Sarah haar huidige leven volgen, maar een uitstapje maken naar haar nare verleden.

Meer recensies van Liz DivaBooks