Spannende en gelukkig een serie!

Liz DivaBooks 07 april 2023
spannende race tegen de klok waarbij je stukken van deze nieuwe en onbekende wereld ziet.
In dit boek volgen we voornamelijk Myra, wanneer nodig zien we ook stukken vanuit Rahvinn en Or en Stefans perspectief. De wisseling is heel soepel en je merkt het niet dat er gewisseld wordt. Het loopt naadloos in elkaar over.

Waar een mysterie langzaam wordt ontrafeld wordt er weer een nieuwe gegeven waardoor je door wilt lezen. Ik kijk ook erg uit naar het vervolg van deze serie.

Lang Verhaal Kort

Een spannende fantasy die ook geschikt is voor de YA lezers. Myra is het personage waar je het meeste mee beleeft, maar je ziet wel stukjes vanuit andere personages. De schrijfstijl is vlot en het wordt naar mate je verder leest steeds spannender.

Meer recensies van Liz DivaBooks