4.5 ster voor deze roman

Liz DivaBooks 30 juni 2020
Het eerste verhaal van Liefde in Twin Bridges neemt de lezer mee vanaf Nederland naar het stadje Twin Bridges in Amerika. Dit boek neemt de lezer vanaf de eerste pagina meteen mee, het begint namelijk meteen goed.
Abby krijgt ontslag en vind uit dat haar “perfecte” vriendje rotzooit met andere mannen als zij er niet is.

Het verhaal wordt zoals al vermoedt beleefd vanuit zowel Abby als Blake zijn perspectief. Zelf vind ik dit altijd wel prettig omdat je de kans krijgt met beide personages mee te voelen. In mijn ogen is dit zeker gelukt.

Wanneer aangekomen in Amerika ontmoeten we de sexy cowboy Blake als redder in nood. Abby wilde namelijk naar Graceland met haar rottweiler Elvis, ze komt echter totaal aan de andere kant uit waar het vriest en sneeuwt. Abby is dus totaal niet gekleed voor dit weer en zoekt een auto.

Blake helpt Abby meteen en geeft haar zijn enige goede warme jas. De vonk tussen Abby en Blake is meteen goed voelbaar en je wordt door Debra Eliza Mane en Lizzie van den Ham heel erg zoet gehouden met hun gedachten en gevoelens over elkaar.

Wanneer Abby aankomt in Twin Bridges ontmoeten we Duke. Zij is een super leuk personage en een echte vriendin voor Abby. Heel Twin Bridges voelt warm en is vriendelijk. Gelukkig voor de vrouwelijke lezers zijn een heel veel knappe cowboys hier in de buurt.

Blake volgt eigenlijk in dit boek zijn eigen droom. Hij wilt een eigen ranch en werkt veel om dit voor elkaar te krijgen.
Tot overmaat van ramp raakt hij zijn baan bij een honden fokkerij/kennel kwijt omdat hij Abby heeft geholpen. Ohja, hem werd gevraagd een puppy te doden, GELUKKIG kan hij dit niet.

Het duurt eigenlijk best lang voor Abby en Blake elkaar weer tegen komen. Dit bouwt wel heel erg op in seksuele spanning. Ze kennen elkaar amper en blijven aan elkaar denken. Dit is bij Abby zelfs zo erg dat ze de sexy en knappe Jacob op de bank laat slapen en dus niet valt voor zijn charmes.

Gaandeweg leer je Jacob en Duke beter kennen en wordt er een heel plan bedacht om Blake en Abby bij elkaar te krijgen. Iedereen kan het zien aan ze. Helaas zien ze dit zelf niet. Wat ik zelf heel humoristisch vond was het moment dat iedereen het mag weten en Blake er achter komt dat ze het dus al lang wisten.

Na het lezen van dit eerste deel ben ik zeker benieuwd naar meer. Het verhaal wel afgesloten, maar er zijn meer mensen in Twin Bridges waar ik het verhaal zeker van zou willen lezen.

Gelukkig voor mij zijn er nog 3 boeken die ik kan lezen die zich in Twin Bridges afspelen. Deze zijn alleen geschreven door Debra Eliza Mane. Ik ben erg benieuwd om werk te lezen dat niet door dit duo is geschreven.

LANG VERHAAL KORT

Liefde in Twin Bridges – Abby & Blake neemt de lezers mee naar het stadje Twin Bridges. Hier ontmoeten we ook Abby en Blake en beleven hun liefdes verhaal. Het boek weet de lezer te laten verlangen naar hun geluk wat helaas niet zo makkelijk ligt voor hen. Abby moet terug naar Nederland en Blake heeft een bezitterige ex die aan het blijft plakken. Daarbij ontmoeten we Jacob en Duke welke ook belangrijk zijn voor het geluk van deze twee.
De schrijfstijl is toegankelijk en pakt de lezer meteen. Wanneer je dit boek weg legt wil ge simpelweg meer lezen over de sexy cowboys in Twin Bridges!

Meer recensies van Liz DivaBooks