4.5 ster voor tot in de dood

Liz DivaBooks 04 september 2020
Deze recensie verscheen al eerder op https://divabooks.nl

Omdat ik zo heb genoten van Debora Elisabeth haar andere boeken wilde ik Tot in de Dood uit het Dutch Venture Publishing fonds ook super graag lezen. Deze had ik al als E-book gekocht en gelezen tot ik de kans kreeg bij de sale het daadwerkelijke boek te kopen.

De eerste woorden die opkomen als ik aan dit boek denk zijn verlies, liefde, vertrouwen en paranormaal. Dit laatste omdat het ook gaat over het communiceren met de overledenen en deze “zien”.  Mocht je dit eng vinden of niet jou smaak zijn, zal ik deze toch wel afraden want er zitten een paar spooky momenten in die mij de koude rillingen gaven.

Daan en Roza zijn de twee personages waardoor het verhaal wordt vertelt. Door deze manier van lezen krijg je van beide personages de emoties en gevoelens mee. Daan is in dit geval degene die paranormaal begaafd is en Roza wilt helpen. Zakdoekjes zijn zeker nodig bij dit verhaal want het raakt zo veel emotionele snaren.

Tot in de dood is niets zoals de lekkere feelgood verhalen die ik gewend was van deze auteur. Dit boek voelde veel dieper en heftiger aan dan de Twin Bridges serie. Desondanks dat de dood en kwade geesten centraal staan is dit boek wel eentje die je met een fijn gevoel achter laat.

Dit boek vind ik toch wel lastig om goed verder te recenseren omdat er in dit geval snel een spoiler wordt gegeven die de beleving kan veranderen. Dit vind ik zelf zonde en wil jullie aanraden gewoon dit boek te lezen.
Mocht je kobo plus hebben dan kan je dit boek gratis lezen.

LANG VERHAAL KORT

Een toch wel heftig boek met als centraal thema liefde, vertrouwen en een stukje paranormaal. Dit boek is zeker een aanrader want je blijft met dat heerlijke gevoel zitten zonder dat het een zwijmel boek is. Komt liefde tot in de dood?
Vind het zelf uit en lees dit boek, deze is namelijk echt een aanrader

Meer recensies van Liz DivaBooks