Perfectly wrong

Loraines_books 24 maart 2024
Na het lezen van ‘Captive’ moest ik gewoon meer weten over Ben. Gelukkig volgens we Bens verhaal in ‘Perfectly wrong’.

Ben is Bella nooit vergeten. Ze was zijn eerste liefde, de enige die de echte Ben achter zijn façade van charme en humor kon zien. Maar de wereld van misdaad en verraad was veel te gevaarlijk voor haar. Dus verdween Ben van de ene op de andere dag, zonder enige verklaring. Sindsdien achtervolgt de herinnering aan Bella hem dagelijks. Ook Bella is Ben niet vergeten. Ze besluit anoniem contact met hem op te nemen, maar beseft niet dat ze zich zo blootstelt aan een gigantisch gevaar binnen het Scott-netwerk.

Het verhaal speelt zich voor een groot deel gelijktijdig af met ‘Captive’. Hierdoor ga je het eerste deel van de serie ook vanuit een andere kant bekijken. Niet alleen Ben en Bella spelen een hoofdrol, ook het verhaal van Ash en Ella zien we vanuit een ander perspectief.

In het begin wordt er geregeld afgewisseld tussen heden en verleden. Waar dit veel informatie verschaft kan het ook verwarring veroorzaken. Dit zorgt er dan ook voor dat je wat lastig in het verhaal komt. Het kijkje in het verleden van Ben en Bella schets wel de context voor de rest van hun verhaal.

Het verhaal wordt afwisselend door Ben en Bella verteld. Zo krijg je een kijkje in hun levens en zie je hun terughoudendheid en aan de andere kant hun aantrekkingskracht. Het verhaal is een echte slowburn. Hoewel de chemie vrij snel aanwezig is duurt het even voordat hier ook echt een focus op komt te liggen.

Ook in dit deel mist voor mij de romance een beetje. De spannende elementen en actie voeren de boventoon. Door verschillende onverwachte wendingen blijf je geïnteresseerd in het verhaal. Je moet weten hoe het afloopt!

Ik kijk uit naar het volgende deel! Hopelijk zit daar wel iets meer romance in!

Het boek krijgt van mij ***,5!

Bedankt voor het recensie-exemplaar Uitgeverij Horizon.

NB: Dit boek is een recensie-exemplaar dat ik heb ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books