LorevanDun VIP Club

Ik had echt hele hoge verwachtingen van deze nieuwe van Dani Atkins! Haar voorgaande boeken waren stuk voor stuk parels van boeken. Ik heb tot nu toe bij ieder boek van haar heel wat tranen gelaten, dus ik was ook wel benieuwd of dat met dit boek opnieuw zou gebeuren.

In zonder mij maken we kennis met Maddi en Ryan. Ze hebben samen een hele mooie toekomst voor zich maar dan gebeurt het onmogelijke. Maddie krijgt een ongeluk en raakt in coma. Zes jaar later ontwaakt ze uit coma. Voor haar lijkt het alsof de wereld verdergaat waar die zes jaar geleden is opgehouden, haar omgeving is echter wel zes jaar vooruit gegaan. Hoe moet ze haar leven nu oppakken?

Ik kan er heel kort in zijn, mijn verwachtingen zijn dubben dik waargemaakt. Wat een topboek! Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen. Nee, echt lees het! Vanaf het begin van het verhaal kon ik niet meer stoppen met lezen. Ik leefde zo hard mee met Maddie en Ryan. Er lag hen zo'n mooie toekomst in het verschiet, totdat een ongeluk alles in het honderd doet lopen. Ik werd helemaal meegezogen in de gevoelens van Maddie.

Dani Atkins heeft een geweldige schrijfstijl. Ze weet je helemaal mee te nemen in het verhaal, ik voelde mij alsof ik een goede vriendin was van Maddie. Niet elke auteur weet dit waar te maken, maar ik hou er enorm van als ik mij voel alsof ik erbij ben.

Het opdelen in drie grote hoofdstukken was een heel goed idee. Het verhaal wordt zo echt opgedeeld in drie belangrijke delen, eerst Maddie, dan een perspectief wissel met Chloe en in het derde deel komt alles heel mooi samen, maar!

Als je denkt dat alles op zijn plooi gaat vallen net voor het einde, weet ze er nog zo'n draai aan te geven die niemand ziet aankomen.

Dani Atkins deed het opnieuw! Een geweldig boek, maar voor mij iets minder een tranentrekker. Ik heb geen enkele traan gelaten, maar dat maakt het verhaal er niet minder om. Ik ben zo hard onder de indruk van het verhaal, Dani Atkins heeft mij echt kunnen meenemen. Een dikke vijf sterren!

Reacties op: She did it again!

Zonder mij - Dani Atkins