Ik droomde van een nieuwe Jennifer Armentrout!

LorevanDun 01 mei 2020
In Droom van mij maken we kennis met Abby. Abby is in shock want ze heeft net een moord gezien, als ze oog in oog komt te staan met Colton. Colton is de jongen waar ze als tiener bij weg zwijmelde. Sinds haar man om het leven is gekomen, denkt ze niet meer aan relaties, dus dat is ook niet waar ze aan denkt als ze Colton ziet. Colton denkt daar anders over. Hij leidt het onderzoek naar de moord en ze brengen veel tijd samen door. Colton gaat er helemaal voor om de twijfelende Abby voor zich te winnen.

Jennifer L. Armentrout, een van mijn favoriete auteurs heeft een nieuw vertaald boek! Mijn geluk kon niet op toen ik hoorde dat er nog een boek vertaald werd. Een paar jaar geleden las ik Droom van mij al in het Engels, maar dat is al best lang geleden. Ik kon dus niet wachten om aan dit nieuwe boek te beginnen.

Jennifer Armentrout heeft met Droom van mij een leuke novelle geschreven. Een novelle is altijd even wennen, omdat het natuurlijk niet zo gedetailleerd kan zijn als een volledig boek. Armentrout weet je echter meteen in de omgeving te plaatsen en gooit je zo het verhaal in. Bij een novelle moet alles ook op veel minder pagina’s gebeuren, dus dit zorgt voor vele gebeurtenissen kort achter elkaar. Gelukkig heeft Armentrout dit goed weten te doseren. Er gebeurt heel veel, maar het is nooit te veel of te snel.

Droom van mij is natuurlijk een New Adult, dus er moeten ook wat steamy scènes zijn. Door de korte novelle is er weinig kans op veel en uitgebreide scènes. Toch is het onmiskenbaar een New Adult.

Droom van mij krijgt vier sterren van mij. Het is een leuke novelle. Er gebeurt veel, maar je merkt natuurlijk wel dat het een novelle is. Alles gebeurt in kortere tijd en er is minder tijd besteed aan de diepgang.

Gelezen en gerecenseerd voor In de boekenkast.

Meer recensies van LorevanDun