Too Late, een prachtige nieuwe Hoover!

LorevanDun 10 augustus 2019
In Too Late maken we kennis met Sloan en Asa. Sloan heeft al twee jaar een relatie met Asa. Ze twijfelt al langer over deze relatie, maar heeft het gevoel dat ze vastzit. Asa betaald namelijk de zorg voor haar zieke broertje. Tijdens een collega ontmoet ze Carter en meteen zijn er gevoelens. Asa is echter niet van plan Sloan te laten gaan en vraagt haar ten huwelijk. Asa zegt ja, omdat ze niet anders lijkt te kunnen. Maar dan beslist Carter om zich niet zomaar te laten doen.

We lezen het verhaal vanuit drie verschillende perspectieven. Dat zorgt ervoor dat we alle personages heel goed leren kennen. Je krijgt heel veel details mee doordat je verschillende elementen bekijkt vanuit verschillende ogen. Zo kan je in het ene hoofdstuk Asa haten, maar in het volgende hoofdstuk kan ik eigenlijk alleen maar medelijden met hem hebben. Medelijden met zo'n verschrikkelijk personage opwekken, dat kan ook alleen Colleen Hoover.

Het verhaal heeft een speciale opbouw, anders kan ik het niet zeggen. Ik vermoed dat dit komt omdat het boek oorspronkelijk geschreven is op Wattpad en niet bedoelt was om uit te geven. Toch ben ik heel blij dat het uiteindelijk toch uitgegeven en vertaald is!

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een typische Colleen Hoover is. Ze neemt je mee tot naast de personages. Je staat ernaast en beleeft het mee alsof het je beste vrienden overkomt. Ik kon het boek echt niet wegleggen. Ik haat spanning in verhalen, maar in dit verhaal kon ik niet anders dan de spanning omarmen en verder lezen.

Too late is weer een prachtige Colleen Hoover! Ze liet mij sprakeloos achter met dit verhaal, voor mij niet het favoriete verhaal, maar absoluut prachtig. Een absolute must read!

Meer recensies van LorevanDun