Het einde is gelukkig niet het einde!

LorevanDun 25 augustus 2019
In het einde maken we kennis met Allie. Ze studeerd bijna af, maar heeft geen idee wat ze daarna wil doen. Ze heeft het ook net uitgemaakt met haar vriend. Als ze op een avond op bezoek gaat bij wat vrienden bied Dean zich aan als rebound, dat ziet ze wel zitten. Ze is er zeker van dat deze nacht iets éénmalig was. Zo kent ze Dean, en zelf heeft ze ook geen nood aan meer.
Naast Allie leren we ook Dean beter kennen. Hij draait alle meisjes rond zijn vinger, behalve Allie. Terwijl dat nu juist een meisje is waar hij meer interesse in heeft. Hij zet alles in om haar voor zich te winnen.

De cover vind ik alvast heel leuk. Hij past mooi in de serie, maar is toch weer anders.

In het einde zijn de twee voornaamste personages Dean en Allie. Ze zijn heel anders dan de personages in de voorgaande boeken. Ze zijn allebei heel sterk en dat merk je heel hard aan hoe ze met elkaar omgaan. Het aantrekken en afstoten is des te intenser omdat ze allebei goed weten wat ze wel willen, maar zeker ook wat ze niet willen.
Wat verder in het verhaal wordt meteen duidelijk dat Dean niet zo oppervlakkig is als hij op het eerste gezicht lijkt. Hij krijgt hierdoor heel wat meer diepgang en is niet enkel de playboy.

In een NA kunnen de steamy scènes natuurlijk niet ontbreken. Dat is bij Het einde natuurlijk ook goed vertegenwoordigd. Hoewel het boek vol staat van de seksscènes is het voor mij niet storend.

Ik vond het einde echt een geweldig boek! Ik kan niet anders dan laaiend enthousiast zijn over alle boeken van Elle Kennedy. Ik was heel blij dat de personages uit de voorgaande boeken af en toe ook nog eens langskwamen. Zo blijf je op de achtergrond toch op de hoogte van hoe het met hen gaat.

Meer recensies van LorevanDun