Licht, Camera, Liefde - Holly Smale

LorevanDun 07 juni 2019
Een nieuwe Holly Smale! Na de Geek Girl serie was ik helemaal fan van Holly Smale. Deze nieuwe reeks kon ik dus niet laten liggen.

In Licht, Camera, Liefde maken we kennis met Hope. Hope wordt binnenkort 16, maar moet tot die tijd leven in volledige anonimiteit. Ze komt namelijk uit een gezin dat bestaat uit wereldberoemde acteurs. Ze mogen echter pas genieten van deze roem vanaf dat ze 16 zijn. Voor deze tijd wil ze dus nog één ding absoluut vinden: de ware liefde!

Hope komt over als een vrij naïef personage. Als ik niet geweten had dat ze bijna 16 was, had ik nooit gedacht dat ze al zo oud zou zijn. Ze komt eerder over als veel jonger personage, ik denk dat mijn zus van 11 volwassener is. Voor mij Holly Smale hier de bal een beetje misgeslagen. De opzet is heel leuk, maar dat personage is echt niet aangenaam.

Omdat we het hele verhaal lezen vanuit het personage Hope is het moeilijk om hierdoor te kijken. Toch zit er heel wat goeds in het verhaal. Ik ben vooral benieuwd naar de vervolgdelen in de hoop dat deze over haar broers en zussen gaan, die hopelijk wel wat volwassener zijn.

Licht, Camera, Liefde krijgt van mij drie sterren. Ik ergerde mij heel hard aan de gedachten van Hope. De andere informatie die er kwam over haar ouders en broer en zussen vond ik wel leuk dus ik overweeg wel om de andere delen ook te lezen.

Meer recensies van LorevanDun