Dit boek wordt aangeprezen als boek over een verboden liefde tussen een leraar geschiedenis en een leerling met hoofddoek. Dat is jammer, want er gaat maar een klein gedeelte van het boek over deze liefde. Het grootste gedeelte van het boek gaat over lesgeven, school en hoe de school met maatschappelijke issues omgaat. Met name het maatschappelijke vraagstuk over leerlingen met een niet Westerse achtergrond.

Het boek krijgt vaak een minder goede beoordeling, maar dat komt volgen mij s niet doordat het boek slecht geschreven is, maar doordat het boek als het ware een andere inhoud heeft dan beloofd. Als je opzoek bent naar een lekker liefdesverhaal tussen een leerkracht en een leerling dan kom je bij dit boek bedrogen uit.

Ik denk dat dit boek veel betere recensies zou krijgen als het synopsis van het boek wordt aangepast. Pas dan zal de juiste doelgroep het boek willen lezen en krijgt het de beoordeling die het verdiend.

Ik heb gewoon geluk gehad, dat ook het andere mij interesseerd, maar eerlijk gezegd had ik heel wat anders verwacht.

Reacties op: Ik koop een fiets, maar krijg alleen 1 wiel geleverd

Hajar en Daan - Robert Anker