Openhartig verhaal van een junkie die ontkende verslaafd te zijn

lorrie03 11 januari 2021
De schrijfster verteld over de tijd dat ze verslaafd was aan met name GHB, maar dit veborgen kon houden voor de buitenwereld. Vooral opmerkelijk is dat ze tijdens haar verslaving is aangenomen als hulpverlener bij de verslavingszorg. Het grootste gevecht voor haar was denk ik om toe te geven dat ze verslaafd was. Gelukkig heeft ze dit onder druk van haar moeder kunnen doen. Je leest in het boek niet alleen hoe zwaar ze gebruikte, maar ook hoe het afkicken ging en hoe de buitenwereld met de wetenschap van haar verslaving en haar afkickproces omging. Goed geschreven en knap om je verhaal hierover te doen. Toch maar 3 sterren van mij, omdat de schrijfster er niet in slaagde mij constant geboeid te krijgen en ik het boek meerdere keren aan de kant heb moeten leggen om weer wat motivatie te krijgen om verder te lezen.

Meer recensies van lorrie03